Cumpara si castiga!

luni, 2 ianuarie 2012

Bluziță delicată - vernil

Trebuie să mai postez câte ceva, nu se mai poate așa. Am tot lucrat, dar nu am avut timp să fotografiez.
De exeomplu, acum am terminat de trictat această bluză, urmează s-o închei, adică s-o cos și să-i fac marginile.
S-a lucrat destul de migălos, firul fiind destul de subțirel, deși l-am pus în două. Am avut fir Alpin de culoare vernil.



Modelul e cu frunze, la piept și mâneci am făcut aceste șiruri, ca să-mi fie mai ușor, de fapt.
Mâneca e lărguță, bluza e lungă.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frunoasa bluzita cu frunze Ai putea spune cum se face?Multumesc

diana spunea...

Sunt multe feluri de frunzulițe și toate sunt frumoase, dar nu știu cum aș putea explica modelul in cuvinte, ar trebui facuta o schema, dar nu am cum.Eu am lucrat după o carte și mai am și modele pe care le-am descifrat singură. Se vede unde se ia jeteul și unde se scade.

Pesquisar este blog