Cumpara si castiga!

duminică, 12 august 2012

Rochiță de bumbac, tricotată

Cum spuneam, a apărut in magazine un fir de bumbac foarte bun și frumos, deși ceva mai scump.
Am început să împletesc o rochiță de vară -la comandă - dar firul fiind mai răsucit, am avut o problemă.
A trebuit să o lucrez conform modelului, in jerse, și doar cu un ajur la poale.
Dar oricțît m-am străduit, jerseul nu ieșea uniform. După ce am lucrat fața, am stricat totul.
Se intâmplă, dacă vrei să faci lucrurile foarte bine.
Am ales ca textură bobul de orez, și totul arată perfect.
Sper să fie mulțumită și clienta mea.
După ce montez rochița, voi reveni cu poze.
Uitați aici, pentru comparație:
rochie din bumbac lucrată în jerse

- și lucrată în bob de orez

1 comentarii:

Elena Pavel spunea...

Da,se vede diferenta.Multumesc pentru generozitatea ta de a impartasi din experienta ta.

Pesquisar este blog